Customer Segmentation and Targeting

USECASE/DOMAIN: Tečajna lista banke za kratkoročne kredite bila je niska, što je dovelo do smanjenja prodaje. Tvrtki je bilo teško ciljati kvalificirane klijente s namjerom kupnje ili prihvaćanja određene ponude. Možemo segmentirati klijente i preporučiti proizvode i usluge za postojeće klijente pomoću demografskih podataka klijenata, plaćanja računa/ povijesti bilance, support ticketa, te korištenja poziva i podataka (gdje su dostupni) korisnika.


FIBS MODEL: Koristili smo Duboku konvolucijsku neuronsku mrežu (Deep Convolutional Neural Network) na 18 mjeseci podataka za postojeće klijente, uključujući demografiju, povijest i aktivnost na bankovnim računima i kreditnu ocjenu kako bismo predvidjeli klijente koji će najvjerojatnije prihvatiti neku ponudu. Za razliku od tradicionalnih modela, AI uči kontinuirano te se stalno prilagođava novim podacima.

 

Korisničko iskustvo

Organizacije koje povećavaju vrijednost svojih postojećih klijenata usmjeravaju svoje analitičke napore na bolje ciljanje korisnika i optimiziranje postojećih proizvoda i usluga koje se nude klijentu. Da bi se to postiglo, analitika je usmjerena na dobivanje šireg pogleda na korisnike, koji se koristi za poboljšanje:

  • izravnog marketinga
  • predviđanja zadržavanja (i otkazivanja) klijenata
  • personaliziranih ponuda
  • sklonosti kupnji
  • ciljanje neiskorištenih klijenata
  • odabir pravih marketinških kanala
  • određivanje prave cijene
  • odabir prave promocije.

 

Uvid u preferencije klijenata

AI se koristi za prikupljanje i analizu podataka o klijentima i uvid u ponašanja kako bi timovima za razvoj poslovanja dali nove spoznaje, prodajne potencijale i preporuke za „najbolju sljedeću radnju“, te naposlijetku razvili odnos i potaknuli prodaju.

 

Korisničke usluge

Jedna od najčešćih primjena umjetne inteligencije je ona u financijskim uslugama. Umjesto da rukovoditelji usluga za klijente moraju raditi kroz stotine e-mailova ručno i mnogo BSS-a (sustava poslovne podrške), AI može predvidjeti i pripremiti odgovarajuće proaktivne korake izvršenja koji ciljaju prave proizvode na prave klijente.

nnet