Zakup sektora

 

Sektori su zapravo različita područja prodajnog centra kroz koje kupac prolazi sa svojim kolicima. Svaka trgovina obuhvaća između dvadeset i trideset jedinstvenih sektora, ovisno o veličini prodajnog centra. Sektori će obuhvaćati različite police u trgovini, kao i prolaze kroz koje se kupci kreću prilikom posjeta centru. Sektori će se moći dijeliti na različite načine, te će primjerice postojati sektor piva, grickalica, higijenskih potrepština, deterdženata i sl. Uz pomoć ovog sustava i RFID tehnologije, u svakom trenutku se zna gdje se kupac nalazi, te se tako određuje kojem se sektoru približava te što će se u kojem trenutku pojaviti na zaslonu njegovih kolica.

 

Kad kupac sa svojim kolicima uđe u određeni zakupljeni sektor (50-100 m²), na zaslonu sustava pojavit će se video reklamni spot proizvoda tvrtke koja je zakupila sektor na određeno vremensko razdoblje (vikend, tjedan ili mjesec). Indirektno i podsvjesno djelujući takav vid oglašavanja može potaknuti kupca na kupovinu proizvoda kojeg inicijalno i nije htio kupiti.

 

Također omogućen je i zakup ulaznog prostora u prodajni centar koji je zapravo ekskluzivni sektor i moguć je zakup u istim vremenskim intervalima kao i kod „običnih“ sektora. Jasno je da ulazni sektor ima ogroman oglašivački potencijal s obzirom da svi kupci ulaze na tom mjestu i samim time oglašivač svojom reklamom ostvaruje prednost pred konkurentskim oglašivačima u ostalim sektorima prodajnog centra. Štoviše, može se reći da se reklamnim spotom odmah „otvara“ kupca i djeluje na njegov plan kupnje što je primarni cilj oglašavanja, pogotovo u ovakvom ciljanom obliku.

 

Bitno je istaknuti i kako zakupljeni sektori ne moraju nužno biti u blizini vlastitih proizvoda, dakle moguće su razne kombinacije što se tiče samog pozicioniranja sektora pri zakupu.

 

 

Informacije

Trenutno tražimo više radnika iz IT područja za rad u Splitu ili Zagrebu. 

Tražene pozicije su:  

  • sistem tester,
  • inženjer računalnog vida,
  • administrator baze,
  • programer,
  • sistem inženjer,
  • inženjer i arhitekt strojnog učenja,
  • big data analitičar.

Detalji su dostupni na oglasima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje te MojPosao, link https://www.moj-posao.net/Profil-Poslodavaca/467684/

 

Kontakt

  • Adresa: Šegedinova 23A, 21 000, Split, Hrvatska

  • Tel: +385 21 374 721

  • Email: posao@husar.hr

Zaštita osobnih podataka

Vaše osobne podatke ne dijelimo, ne prodajemo, ne iznajmljujemo, niti stavljamo trećim pravnim i fizičkim osobama na raspolaganje bez Vašeg pristanka. Husar d.o.o. ne odgovara za slučajnu pogrešku ili pogrešku zbog više sile, ili drugih objektivnih okolnosti kojima se uzrokuje slučajno kršenje zajamčene zaštite Vaših podataka, ali jamči da će pogreška biti otklonjena, ukoliko je to moguće, čim prije.

 

Osobne podatke prikupljamo prvenstveno radi:

- što učinkovitijeg odgovora na Vaš upit

- osiguranja pružanja tražene usluge

- obrade prijava za radna mjesta u Husar d.o.o.

 

Možete u svako doba zatražiti pregled svih osobnih podataka o vama držimo na našim sustavima. Možemo na Vaš zahtjev ažurirati, ispraviti ili brisati te podatke (ako se dotični podaci još uvijek nalaze u našim bazama podataka), ili ubuduće prestati koristiti te podatke. Ako želite ostvariti to pravo, jednostavno nam se javite.

 

Slanjem vašeg maila prihvaćate gore navedene uvjete.

Idi na vrh